ثبت طرح صنعتی

مقالات آموزشی

ثبت طرح صنعتی

مقالات آموزشی

  • ۰
  • ۰


اینجانب ....................... متقاضی عضویت در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران شهرستان................... بدینوسیله اعلام و تعهد می نمایم :

1-شایستگی اخلاقی و اجتماعی و مالی لازم برای استفاده سالم از کارت عضویت و بهره گیری از خدمات اتاق و همکاری با آن را دارا هستم.

2-دراشتغال به فعالیتهای بازرگانی ، تولیدی و خدماتی همواره خداوند متعال را ناظر بر اعمال خود دانسته و رعایت در  ستکاری و اخلاق حسنه و عرف و شئون تجاری را در عملیات و معاملات خود نموده و به پیمانها و قرار دادهای خود پایبند خواهم بود.

3-در جهت حل و فصل دوستانه و مسالمت آمیز کلیه اختلافاتی که در جریان یا بر اثر عملیات و معاملات تجاری اینجانب بوجود آید ، نهایت کوشش را خواهم نمود .

4-از هر فعل و یا ترک فعلی که به امنیت اقتصادی داخلی و خارجی کشور لطمه بزند و اعتبار اقتصادی جمهوری اسلامی ایران را خدشه دار نماید پرهیز خواهم کرد.

5-مساعی خود را برای تقویت جایگاه اتاق و مشارکت در بهنود و پیشبرد امور آن بکار خواهم بست.

6-در صورت تخلف از مفاد این تعهد نامه ، کمیسیون انضباطی اتاق ایران حق تصمیم گیری در مورد تعلیق یا ابطال عضویت یا محروم نمودن اینجانب از خدماتی را که توسط اتاق ارائه می شود خواهد داشت و پیامدها ی آن را می پذیرم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی